Bestellen
Bestel de gewenste artikelen door het betreffende artikel te selecteren. Klik vervolgens op “Kopen”. Het artikel wordt dan in uw winkelmandje geplaatst, zoals u ook rechtsboven op de website kunt zien. U kunt nu doorgaan met bestellen.
Registreren
Bent u een nieuwe klant van Easy Nails dan kunt u een account aanmaken en/of uw bestelling afsluiten door op “Afrekenen” te klikken. U komt dan in het registratiescherm waar naar uw gegevens wordt gevraagd. U kunt hier ook een ander afleveradres aangeven dan uw factuuradres.
Betalen
U kunt bij Easy Nails direct afrekenen middels gebruikmaking van iDEAL, SOFORT, Billink (afterpay), Mr. Cash, Paypal of middels een achterafbetaling. Met behulp van iDEAL, SOFORT, Billink, Mr. Cash en Paypal kunt u veilig en online betalen. Uw transactie wordt via een beveiligde verbinding afgehandeld. Bij achterafbetaling zullen wij, na het plaatsen van uw bestelling, zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Immers, bij achterafbetaling vragen wij van u een aanbetaling van 50 % berekent over het totale orderbedrag.
Afhalen
U hebt bij Easy Nails de mogelijkheid om uw bestelling in onze zaak in Limburg af te halen. Ons adres luidt : Ganzeweide 58, 6413 GG te Heerlen. Na verwerking van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met factuur. Daarna kunt u uw bestelling afhalen op werkdagen ( Ma. t/m Vr. ) tussen 16:00 en 17:00 uur. Indien dit tijdstip u niet schikt, maak dan telefonisch een aparte afspraak.
Bezorgen
Bestellingen die op werkdagen ( Ma.t/m Vr. ) voor 14:00 uur bij Easy Nails binnen komen worden op dezelfde dag verwerkt en overhandigd aan de vervoerder. Normaliter wordt binnen 2 werkdagen ( bezorging binnen Nederland, België binnen 2 – 5 werkdagen ) uw pakket bezorgd door DHL. Wanneer de pakketdienst u thuis niet aantreft, proberen zij het pakket bij de buren af te leveren. Als het pakket niet kan worden bezorgd na de eerste afleverpoging, dan wordt uw pakket door de DHL-chauffeur bij het dichtstbijzijnde Service-Point afgeleverd. Vervolgens krijgt u bericht wanneer u het pakket aldaar kunt ophalen. Als de zending bij een Service-Point afgeleverd wordt, moet deze binnen 5 werkdagen worden opgehaald. Daarna gaat de zending automatisch retour naar Easy Nails. Retourkosten die door DHL aan Easy Nails in rekening worden gebracht, zullen worden doorberekend.
De bezorging van uw pakket binnen Nederland bedraagt € 6,95 voor thuisbezorging. Indien uw orderbedrag groter is dan € 69,00, dan zullen wij u geen verzendkosten berekenen voor pakketten binnen Nederland.
Voor een verzending naar een adres binnen Europa hanteren wij een tarief van minstens € 8,95 per bestelling tot 20 Kg, afhankelijk van het land van bezorging. Indien uw orderbedrag groter is dan € 79,00, dan zullen wij u geen verzendkosten berekenen voor pakketten binnen Europa.
U kunt uw bestelling op een adres naar keuze laten bezorgen : op uw eigen woonadres, op uw werkplek ( bezorging bij de receptie ), op het adres van degene die de bestelling moet ontvangen of bij een DHL Service-Point. U kunt dan bij ‘afleveradres’ het adres invullen waar de artikelen moeten worden afgeleverd. Hebt u na 5 werkdagen nog niets ontvangen ? Mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw klant- en ordernummer : service@easynails.nl. De bestelling zal door de bezorger worden aangeboden in een neutrale verpakking.
Retourneren
Ons streven is dat u tevreden bent met alle aankopen die u in onze webshop doet. Is het produkt niet goed of bent u niet tevreden met de artikelen die u hebt ontvangen? Geen probleem! Bij ons kunt u binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van de levering, de bestelling retourneren. De enige voorwaarde is, dat de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en voorzien zijn van de originele etiketten en labels en indien mogelijk in de originele verpakking. Om artikelen te retourneren dient u het retourformulier in te vullen en samen met het artikel/de artikelen naar ons op te sturen.
De verzendkosten voor het retour sturen zijn volledig voor eigen rekening. Hebben wij u een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de verzendkosten voor het retourneren.
Easy Nails vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten voor het leveren van de producten naar u thuis, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u Easy Nails de herroeping meldt ( moment van ontbinding ). De terugbetaling is kosteloos voor u.
Klachten
Als u een klacht heeft over onze dienstverlening of een artikel, dan horen wij dat natuurlijk graag van uw zijde. U kunt uw klacht doorgeven door ons te bellen, te mailen of te schrijven. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, streven wij ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen.
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van deze stichting via www.keurmerk.info.
Retouren
Is het artikel niet goed of bent u niet tevreden met de artikelen die u ontvangen hebt ? Geen probleem! Bij ons kunt u binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van de levering, de bestelling retourneren. De enige voorwaarde is, dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien is van de originele etiketten en labels en indien mogelijk in de originele verpakking.
Het retour zenden van artikelen is voor uw eigen rekening. Hebben wij u een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de retourkosten.
Om artikelen te retourneren dient u het retourformulier in te vullen en samen met het artikel/de artikelen te retourneren. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort op het moment dat we de artikelen in goede staat ontvangen hebben.
Ruilen
Een andere optie is om het artikel dat u wilt retourneren te ruilen. Hiervoor dient u op het retourformulier duidelijk te vermelden tegen welke artikel u het retourartikel geruild wilt hebben. We kunnen het nieuwe artikel dan echter pas naar u opsturen op het moment dat we de retourzending in goede staat hebben ontvangen. Bij deze manier van ruilen duurt het dus iets langer voordat u het juiste artikel in huis hebt
Retouradres
Wanneer u een artikel retour wenst te sturen dan willen wij u vragen om het onderstaande formulier af te drukken en volledig in te vullen. Vervolgens kunt u het pakketje met de artikelen inclusief het retourformulier verzenden naar Easy Nails, Ganzeweide 58, 6413 GG Heerlen.
Retourformulier
Het retourformulier kunt u hier downloaden: