Veelgestelde vragen

Om u het snelst van dienst te kunnen zijn hebben wij hieronder een lijst met de meest gestelde vragen geplaatst. Zo vindt u gelijk het passende antwoord. Zit uw vraag hier niet bij, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer ( 045 ) 5 63 06 37 of stuur een e-mailbericht naar info@easynails.nl.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Normaliter wordt binnen 2 werkdagen ( bezorging binnen Nederland, België binnen 2 – 5 werkdagen ) na uw bestelling uw pakket bezorgd door DPD. Houdt echter rekening met aangepaste verzendtijden rondom de feestdagen. Wanneer de pakketdienst u thuis niet aantreft, proberen zij het pakket bij de buren af te leveren. Als het pakket niet kan worden bezorgd na de eerste afleverpoging, dan wordt uw pakket door de DPD-chauffeur bij de dichtstbijzijnde DPD Parcel Shop afgeleverd. Vervolgens krijgt u bericht wanneer u het pakket aldaar kunt ophalen. De bezorging van uw pakket binnen Nederland bedraagt € 6,95 per bestelling tot 20 Kg. Voor een verzending naar een adres binnen Europa hanteren wij een tarief van minstens € 10,00 per bestelling tot 20 Kg, afhankelijk van het land van bezorging.

Ik heb geen Track- & Tracecode ontvangen. Wat nu?

Op het moment dat Easy Nails uw bestelling uitlevert, wordt u allereerst per email op de hoogte gesteld dat uw bestelling voltooid is en klaar staat voor verzending. Nadat de DPD-chauffeur uw zending bij Easy Nails heeft opgehaald, ontvangt u na verwerking van uw pakket in het DPD servicecentrum, automatisch van DPD een e-mailbericht met een track- & tracecode waarmee u via het internet in combinatie met de website van DPD kunt kijken waar uw pakket zich op dat moment bevindt. Mocht u, gerekend vanaf het moment dat u het emailbericht van Easy Nails ontvangen hebt, binnen 5 werkdagen nog geen track- & tracecode ontvangen hebben, mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw ordernummer: info@easynails.nl.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Op het moment dat u de Track- & Tracecode per emailbericht vanuit DPD ontvangen hebt, zal uw pakket door DPD binnen een aantal werkdagen worden bezorgd. Met de Track- & Tracecode van DPD kunt u via het internet in combinatie met de website van DPD ten alle tijden kijken waar uw pakket zich op dat moment bevindt.

Indien u echter uw pakket na een aantal werkdagen nog niet ontvangen hebt, mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw ordernummer: info@easynails.nl. Zodra wij uw emailbericht ontvangen hebben, hanteert Easy Nails de volgende procedure : Easy Nails maakt een ticket aan bij DPD met het verzoek om uw pakket te traceren. Hiervoor rekent DPD maximaal 10 werkdagen. Daarnaast houden wij u continue op de hoogte van de status van het onderzoek. Als door DPD wordt vastgesteld, dat uw pakket als verloren wordt beschouwd, heeft u de mogelijkheid om enerzijds teruggave te vragen van het volledige aankoopbedrag en anderzijds om de order nogmaals per DPD naar u te versturen.

Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is ?

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, zullen wij u direct op de hoogte stellen inzake de aanwezigheid c.q. beschikbaarheid van de bestelde artikelen. Is een artikel niet op voorraad, dan hoort u dat per ommegaande.

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres?

U kunt uw bestelling op een adres naar keuze laten bezorgen : op uw eigen woonadres, op uw werkplek ( bezorging bij de receptie ) of op het adres van degene die de bestelling moet ontvangen. U kunt dan bij ‘afleveradres’ het adres invullen waar de artikelen moeten worden afgeleverd. Hebt u na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw klant- en ordernummer: info@easynails.nl. De bestelling zal door de bezorger worden aangeboden in een neutrale verpakking.

Zijn alle online artikelen inclusief 21 % B.T.W.?

Ja, alle prijzen die gerelateerd zijn aan alle online artikelen zijn inclusief 21 % B.T.W. en exclusief verzendkosten.