Veelgestelde vragen

Om u het snelst van dienst te kunnen zijn hebben wij hieronder een lijst met de meest gestelde vragen geplaatst. Zo vindt u gelijk het passende antwoord. Zit uw vraag hier niet bij, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer ( 045 ) 5 63 06 37 of stuur een e-mailbericht naar service@easynails.nl.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bestellingen die op werkdagen ( Ma.t/m Vr. ) voor 12:00 uur bij Easy Nails binnen komen worden op dezelfde dag verwerkt en overhandigd aan de vervoerder. Normaliter wordt binnen 2 werkdagen ( bezorging binnen Nederland, België binnen 2 – 5 werkdagen ) uw pakket bezorgd door DHL. Wanneer de pakketdienst u thuis niet aantreft, proberen zij het pakket bij de buren af te leveren. Als het pakket niet kan worden bezorgd na de eerste afleverpoging, dan wordt uw pakket door de DHL-chauffeur bij het dichtstbijzijnde Service-Point afgeleverd. Vervolgens krijgt u bericht wanneer u het pakket aldaar kunt ophalen. Als de zending bij een Service-Point afgeleverd wordt, moet deze binnen 5 werkdagen worden opgehaald. Daarna gaat de zending automatisch retour naar Easy Nails. Retourkosten die door DHL aan Easy Nails in rekening worden gebracht, zullen worden doorberekend. De bezorging van uw pakket binnen Nederland bedraagt € 6,95 per bestelling tot 20 Kg. Voor een verzending naar een adres binnen Europa hanteren wij een tarief van minstens € 10,00 per bestelling tot 20 Kg, afhankelijk van het land van bezorging.

Ik heb geen Track- & Tracecode ontvangen. Wat nu?

Op het moment dat Easy Nails uw bestelling uitlevert, wordt u allereerst per email op de hoogte gesteld dat uw bestelling voltooid is en klaar staat voor verzending. Nadat de DHL-chauffeur uw zending bij Easy Nails heeft opgehaald, ontvangt u na verwerking van uw pakket in het DHL servicecentrum, automatisch van DHL een e-mailbericht met een track- & tracecode waarmee u via het internet in combinatie met de website van DHL kunt kijken waar uw pakket zich op dat moment bevindt. Mocht u, gerekend vanaf het moment dat u het emailbericht van Easy Nails ontvangen hebt, binnen 5 werkdagen nog geen track- & tracecode ontvangen hebben, mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw ordernummer: service@easynails.nl.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Op het moment dat u de Track- & Tracecode per emailbericht vanuit DHL ontvangen hebt, zal uw pakket door DHL binnen een aantal werkdagen worden bezorgd. Met de Track- & Tracecode van DHL kunt u via het internet in combinatie met de website van DHL ten alle tijden kijken waar uw pakket zich op dat moment bevindt.

Indien u echter uw pakket na een aantal werkdagen nog niet ontvangen hebt, mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw ordernummer: service@easynails.nl. Zodra wij uw emailbericht ontvangen hebben, hanteert Easy Nails de volgende procedure : Easy Nails maakt een ticket aan bij DHL met het verzoek om uw pakket te traceren. Hiervoor rekent DHL maximaal 5 werkdagen. Daarnaast houden wij u continue op de hoogte van de status van het onderzoek. Als door DHL wordt vastgesteld, dat uw pakket als verloren wordt beschouwd, heeft u de mogelijkheid om enerzijds teruggave te vragen van het volledige aankoopbedrag en anderzijds om de order nogmaals per DHL naar u te versturen.

Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is ?

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, zullen wij u direct op de hoogte stellen inzake de aanwezigheid c.q. beschikbaarheid van de bestelde artikelen. Is een artikel niet op voorraad, dan hoort u dat per ommegaande.

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres?

U kunt uw bestelling op een adres naar keuze laten bezorgen : op uw eigen woonadres, op uw werkplek ( bezorging bij de receptie ), op het adres van degene die de bestelling moet ontvangen of op een servicepunt van DHL. U kunt dan bij ‘afleveradres’ het adres invullen waar de artikelen moeten worden afgeleverd. Hebt u na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw klant- en ordernummer: service@easynails.nl. De bestelling zal door de bezorger worden aangeboden in een neutrale verpakking.

Zijn alle online artikelen inclusief 21 % B.T.W.?

Ja, alle prijzen die gerelateerd zijn aan alle online artikelen zijn inclusief 21 % B.T.W. en exclusief verzendkosten.

Hoe werkt de 0% BTW voor zakelijke buitenlandse klanten?

Als je een zakelijke klant uit het buitenland bent (EU lidstaten) dan kun je er voor kiezen om je bestelling als zakelijk af te rekenen. We vragen dan om je BTW nummer en controleren dit bij VIES. Als je een geldig BTW nummer hebt halen wij de BTW van je bestelling af.

Voor meer informatie over deze regeling kun je hier terecht. Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.